Logó gondolkodós blog 1


Egerszalók, Demjén, Egerszólát
Három falu a Mátra és Bükk között,
a szőlős lankák aljában.

Egerszalók-Demjén-Egerszólát
a Gyógyvizek Völgye.

Közösen kínáljuk a "portékáinkat".
A tiszta levegőnket, 
a gyógyító vizeinket,
a zamatos borainkat, 
a vendégszeretetünket.

Van nekünk egy logónk.


Megszoktuk, elfogadtuk már.

Egy aprócska hiányossága van.
Nem így látja az ideérkező a gyógyvíz forrását.

Gondolkodjunk tovább!
Mi van nálunk a Gyógyvizek Völgyében?
Mi vonhatja a 3 falut biztosan egy jel, egy kép alá?

Romantikus verziók.

Lankák, szőlősorok, víz.

Víz a szőlőbirtokok közötti völgyben.

Forrás és az élet zöldje.

Ugyanaz a felkelő Nappal.

Egyszerű, trendi, kavargó.

Víz, szőlő, hullám, lágyság.

Felületfüggő variáció.



Így gondolkodunk mostanság, itt a Gyógyvizek Völgyében.

Kedves Blogolvasó!
Neked van gondolatod ehhez?



Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Célunk a frissítés, megújulás, trendivé lenni, "sexi" desztinációvá válni. :-)Ez kíván némi változást.

      Törlés
    2. Ha a célotok a trendi és a sexi, akkor szerintem érdemes lenne még tovább gondolkodni, mert mindegyik variáció messze van mindkettőtől sajnos. Igazából hangulatában, izlésvilágában mind tök egyforma és sajnos mind báromi unalmas. Mivel alig van különbség, nehéz választani. A grafika, arányelmlet és tipográfia szabályait a legkevésbé az utolsó bántja. Bocsánat, hogy Ennyire kritikus vagyok, de pont azért merem elmondani, mert tartalak titeket annyira, hogy feltételezem, nem kamubol kérdeztétek, hanem öszintén kiváncsiak vagytok. Legelőször a célcsoportot kellene eldönteni. Ha az 50 év felettiek a kiemeltem megszolitandok,akkor elmegy, de őket meg nem érdekli a trendiség sema szexiség, legalábbis nem ezek a fő döntési szempontjaik.
      Plusz ez a stílus kb. 5 éve volt trendi. Ha a fiatalokat akarjátok megszólítani, akkor élénkebb, játékosabb stilus kell korszerübb betütipussal. Ha az érzést akarod megragadni, felkelteni, akkor nem kell képileg természethűen ragaszkodnod a forráshoz meg a völgyhöz. Mindenki ezt teszi az országban, igy annyira egyformák a logok, hogy nem is nézed már meg, mert ugysem tudsz következtetni a helyre, elveszik az egyediség. Ugyanilyen szinvilágában és hangulatábab Bük, Vértes- Gerecse meg talán Szoboszló logoja is, ez csak amire egyből emlékszem. Nem tudom, tud-e másképp egyszerre fókuszáltan, mégis érzelmekben, szineztéziában gondolkodni a grafikusod? Sikerült értelmesen leirni, amit szerettem volna, ugy, hogy az segitsen is, ne ledorongoljon?

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Értjük amit írsz. Nem kamuból kérdezünk. :-)Közösen gondolkodunk. A célcsoport meghatározása a kulcs és egyben a legösszetettebb kérdés.
      A második blogot is nézd meg ebben a témában!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A XV. Egerszalóki Pünkösdi Tor-Túra

Boros is Toros is